Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Για οκτώ χρόνια τα e-volution awards επιβραβεύουν και αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν & ηλεκτρονικό εμπόριο.

e-volution awards 2020

Γιορτάζοντας την ανάπτυξη του ελληνικού e-commerce οικοσυστήματος!

Με άκρως εορταστική και χριστουγεννιάτικη διάθεση πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των e-volution awards, η ένατη διοργάνωση της μεγάλης ετήσιας γιορτής του ελληνικού e-commerce.

Καταγράφοντας ρεκόρ υποψηφιοτήτων, τα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και την Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, αναγνώρισαν και επιβράβευσαν για ακόμα μια φορά, τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Παρακολουθήστε on demand, την απονομή των e-volution awards 2020.

Στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, παρευρέθηκαν περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, συμμετέχοντας σε μια εορταστική βραδιά με παρουσιαστή τον Παναγιώτη Χατζηδάκη. Όπως κάθε χρόνο, στη διοργάνωση διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

e-volution Awards 2020 Ceremony

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος χαρακτήρισε τα βραβεία γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και όχι μόνο. Σημείωσε επίσης ότι η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίστηκε από ρεκόρ υποψηφιοτήτων, εξαιρετικές συμμετοχές όσων αφορά στην ποιότητα, καθώς και από την πολυπληθέστερη κριτική επιτροπή στην ιστορία του θεσμού. Παράλληλα, μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους τις 5 τάσεις που προέκυψαν μέσα από τα βραβεία: «1. Σημαντικά μεγέθη σε σχέση με πέρυσι, όσον αφορά στην επισκεψιμότητα, στο budget που διαθέτουν οι εταιρείες, αλλά και όσον αφορά στους τζίρους των πωλήσεων, 2. Πελατοκεντρικότητα σε όλα τα στάδια του αγοραστικού ταξιδιού του πελάτη (έμφαση στα analytics και δράσεις βασισμένες στο personalization), 3. Ανάπτυξη συστημάτων (πολύ καλές εξειδικευμένες πλατφόρμες, πολύ προχωρημένα user interfaces και αρκετό redesign & relaunching), 4. Καινοτομία στο customer experience, στις υπηρεσίες και σιγά σιγά και στα ίδια τα εποιχειρηματικά μοντέλα, και 5. Σύνδεση αυτών που κάνουμε με την επιχειρηματική στρατηγική, είτε στο πλαίσιο του digital transformation, είτε της εξωστρέφειας, είτε στο re-engineering της ανάπτυξης των οργανισμών».

Οι Διακρίσεις “Of the Year”

Κορυφαίες στιγμές της τελετής ήταν η απονομή του E-Commerce Agency of the Year στην εταιρεία ATCOM, η απονομή του E-shop of the Year στην Ikea, ενώ E-Business of the Year ανακηρύχθηκε η Eurobank Ergasias.

«Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους τους πελάτες και τους ανθρώπους μας»

Δάφνη Προσαλίκα, Chief Growth Officer, ATCOM

«Η βράβευσή μας ως e-Commerce Agency of the Year, για 2η συνεχόμενη χρονιά, στα e-volution awards 2020 έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό για εμάς, αφού συμπίπτει με τη χρονιά των 20ών γενεθλίων μας. Είναι πολύ σημαντική για εμάς αυτή η αναγνώριση, για όλη την ομάδα της ATCOM που συμβάλλει καθημερινά στη στρατηγική εξέλιξη του e-commerce. Είμαστε πολύ περήφανοι και θεωρούμε πως τώρα δεν είναι παρά μόνο η αρχή – μία αρχή για τα πραγματικά σπουδαία έργα που έρχονται να απογειώσουν τον κλάδο. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται εδώ και 20 χρόνια, αλλά και σε όλους τους ανθρώπους της ATCOM, που κάθε μέρα δίνουν νέα ώθηση, μέσα από τη δουλειά τους, στο customer experience και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν».

«Σε αυτό το ταξίδι, θέλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά»

Άντα Γιαννεσκή, Communications Manager, Ikea

«Στην εποχή του digital transformation, η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί προτεραιότητα για την Ikea και τον όμιλο Fourlis. Σε αυτό το ταξίδι, θέλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά. Μέσα στη χρονιά που μας πέρασε, εστιάσαμε, στην ανανέωση, αναδόμηση και λειτουργικότητα του site, μεταξύ πολλών άλλων δράσεων. Η αναγνώριση αυτή επιβραβεύει την σκληρή δουλεία και ομαδική προσπάθεια, όλων των ομάδων της εταιρείας, αλλά και των συνεργατών μας. Και όπως έλεγε ο ιδρυτής της Ikea, “Τα περισσότερα πράγματα δεν έχουν γίνει ακόμα” (Most things remain to be done)»

«Κεντρικός άξονας της στρατηγικής μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας»

Όλγα Χαραλαμπίδη, Επικεφαλής Τομέα Group Digital Channels, Eurobank

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη διάκριση της Eurobank ως κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα στο ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-Business of the Year). Κεντρικός άξονας της στρατηγικής μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας και στο πλαίσιο αυτό δημιουργούμε ένα οικοσύστημα ψηφιακής τραπεζικής εξυπηρέτησης, με επίκεντρο εξελιγμένες, mobile-first ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ώστε να παρέχουμε αμεσότητα, διαφάνεια και ελκυστική εμπειρία χρήσης στις καθημερινές τους συναλλαγές, οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε διεπαφή επιλέξουν. Στο πλαίσιο του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού, σχεδιάσαμε και παρέχουμε τις νέες υπηρεσίες e-Banking και Eurobank Mobile App, σύμφωνα με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και σύγχρονες τάσεις. Ακολουθήσαμε μία “Omnichannel” λογική, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και τεχνολογικής υλοποίησης, προσφέροντας πρωτοποριακές υπηρεσίες, υψηλής προστιθέμενης αξίας και μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες από όλα τα κανάλια μας».

e-volution awards 2019

ATCOM και Aegeanair.com, μεγάλοι νικητές των e-volution awards 2019

Με μεγάλους νικητές την ATCOM ως «e-Commerce Agency of the Year» και το Aegeanair.com ως «Best Greek e-shop by GRECA» πραγματοποιήθηκε εχθές το βράδυ η απονομή των e-volution awards 2019. Η διοργάνωση ανέδειξε για 8η χρονιά την «αφρόκρεμα» του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν, σε μια εκδήλωση με έντονα εορταστική διάθεση.

Παρακολουθήστε on demand, την απονομή των e-volution awards 2019.

H μεγάλη, ετήσια γιορτή του ελληνικού e-commerce, τα e-volution awards, που διοργανώνουν εδώ και 8 χρόνια το Marketing Week και η Boussias Communications, σε συνεργασία με το ELTRUN, επιβράβευσε και φέτος τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, υπό την Αιγίδα του GR.E.CA. Περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου παρευρέθησαν στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε εχθές Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, με παρουσιαστή τον Παναγιώτη Χατζηδάκη.

Όπως κάθε χρόνο, στη διοργάνωση διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, E-Commerce Agency of the Year και Best Greek e-shop by GRECA. Φέτος, η διοργάνωση εισήγαγε για πρώτη φορά και την απονομή Platinum Award, διάκριση που απονεμήθηκε στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στην εκάστοτε κατηγορία.


e-volution awards 2019 ceremony e-volution awards 2019 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος χαρακτήρισε τα βραβεία «τη βασική γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας», επισημαίνοντας ότι φέτος η διοργάνωση κατέγραψε ρεκόρ συμμετοχών και είχε την πολυπληθέστερη Κριτική Επιτροπή στην ιστορία της, αποτελούμενη από 30 μέλη. Παράλληλα, o Γ. Δουκίδης παρουσίασε τις επτά αναδυόμενες τάσεις όπως αυτές προέκυψαν μέσα από τα φετινά βραβεία και προσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό τον κλάδο: Λειτουργική Ωριμότητα, Πελατοκεντρικότητα, Επιχειρηματική Αναλυτική, Επανασχεδιασμός (redesign-relaunch), Τεχνολογική Αριστεία, Στρατηγική και Ανταγωνιστικότητα, Ψηφιακός Μετασχηματισμός.

Η τελετή έκλεισε σε άκρως εορταστικό και χριστουγεννιάτικο κλίμα, με τον Παναγιώτη Χατζηδάκη να προσφέρει ένα συμβολικό χριστουγεννιάτικο δώρο στην ομάδα που έκρινε ότι διέθετε το περισσότερο κέφι και ενέργεια κατά τη διάρκεια της βραδιάς, αυτήν της εταιρείας Παπαστράτος. Χρυσοί χορηγοί της διοργάνωσης ήταν η ACS και η ATCOM και υποστηρικτές το ΕΙΠ, το Hellenic CIO Forum, η ΕΕΔΕ, η HEPIS, το IAB Hellas και ο ΣΕΠΕ.


Οι μέγιστες διακρίσεις της βραδιάς

E-Commerce Agency of the Year

«Το βραβείο αυτό κλείνει με τον καλύτερο τρόπο μία πολύ παραγωγική χρονιά για την ATCOM»

«Το βραβείο αυτό κλείνει με τον καλύτερο τρόπο μία πολύ παραγωγική χρονιά για την ATCOM. Φέτος κλείνουμε 18 χρόνια, και είναι μεγάλη χαρά να βλέπεις ότι αυτή η ομάδα δεν επαναπαύεται ποτέ και προσπαθεί με κάθε project και κάθε πελάτη να σπρώχνει τον πήχη της εταιρείας και του κλάδου λίγο πιο ψηλά. Ακόμα σημαντικότερο για μένα είναι ότι κάποιοι απ’ τους μεγαλύτερους πελάτες της ATCOM, όπως η Aegean, που αναδείχθηκε e-shop of the year, είναι μαζί μας για περισσότερα από δέκα χρόνια, και αυτό θεωρώ ότι αποτελεί τη μεγαλύτερη δυνατή επιβράβευση και επιβεβαίωση για τη συνεχή μας εξέλιξη. Στόχος της ομάδας από χτες είναι τα e-volution 2020 να μας βρουν με ακόμα περισσότερες συμμετοχές και γιατί όχι και διακρίσεις»
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος, ATCOM


Best Greek e-shop by GRECA

«Είμαστε υπερήφανοι που θα εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards»

«Ευχαριστούμε τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.) και την κριτική επιτροπή για το βραβείο “Best Greek e-shop by GRECA” στα e-volution awards 2019. Είναι για εμάς μια πολύ τιμητική διάκριση και είμαστε πολύ υπερήφανοι που θα εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards»
Ηλίας Μανδρούκας, Director Digital & Loyalty, Aegean


Platinum Awards

Από τα πέντε συνολικά Platinum Awards που απονεμήθηκαν, δύο απέσπασαν η Sleed και η Cosmos Sport (Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες και Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing), και από ένα απέσπασαν οι CosmoONE (Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλ. Επιχειρείν), Παπαστράτος-IQOS (Καινοτομία & Σχεδίαση) και Aegean-Sapient-ATCOM (Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική).

e-volution awards 2018

Τιμώντας τη νέα εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν ανέδειξαν τα e-volution awards, όπου Sleed και MediaMarkt.gr κατέκτησαν τις κορυφαίες διακρίσεις.

Παρακολουθήστε on demand, την απονομή των e-volution awards 2018.

Η μεγάλη, ετήσια γιορτή του ελληνικού e-commerce, τα e-volution awards, που διοργανώνει εδώ και 7 χρόνια το Marketing Week και η Boussias Communications, επιβράβευσε και φέτος τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν. Με τη συνδιοργάνωση του Eltrun και έχοντας την αιγίδα του GR.E.CA, τα e-volution awards έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση της ελληνικής αγοράς ως τα απόλυτα βραβεία κύρους και η διάκριση σε αυτά αποτελεί παράσημο για κάθε συμμετέχοντα.

Όπως και κάθε χρόνο, στη διοργάνωση διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας, αναδείχθηκε ως e-Commerce agency of the year το agency που απέσπασε τα περισσότερα βραβεία, καθώς και το καλύτερο ελληνικό e-shop, το οποίο εκπροσωπεί την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards.


e-volution awards 2018 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου παρευρέθησαν στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου, στο Μουσείο Αυτοκινήτου, με παρουσιαστή τον Παναγιώτη Χατζηδάκη. Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων χαιρέτισαν την εκδήλωση, η οποία, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του κλάδου, επιβράβευσε την καινοτομία και προσέφερε έμπνευση και κίνητρο για ακόμη πιο δημιουργική προσπάθεια στο πεδίο του e-commerce. Χορηγός της διοργάνωσης ήταν η ACS και υποστηρικτές της οι HEPIS, IAB Hellas, ΕΕΔΕ, ΕΙΠ και ΣΕΠΕ.

Οι μεγάλες διακρίσεις

Το βραβείο e-Commerce agency of the year απονεμήθηκε στην Sleed, ενώ Best Greek e-shop by GR.E.CA αναδείχθηκε το MediaMarkt.gr.

e-Commerce agency of the year

«Together we win»

Ευχαριστούμε όλους εσάς, την κριτική επιτροπή για αυτό το βραβείο. Είμαστε 20 άτομα εδώ, είναι άλλα 20 άτομα που μας βλέπουν live stream. Είναι αφιερωμένο σε όλη τη Sleed. Είναι αφιερωμένο στον Βαγγέλη και το Στέλιο που μας βλέπουν live αυτή τη στιγμή. Together we win. Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας. Έχουμε πελάτες-συνεργάτες πάνω από 6-7 χρόνια. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη, ευχαριστούμε όλη την ομάδα πίσω. Τα λέμε του χρόνου!
Νικολέτα Μερζιώτη, Αλέξανδρος Κόσσυβας, Sleed

Best Greek e-shop by GRECA

«The best is yet to come»

Καταρχάς ευχαριστούμε πάρα πολύ. Η χαρά δεν περιγράφεται. Να ευχαριστήσουμε όλη την ομάδα, και αυτούς που είναι εδώ και αυτούς που μας παρακολουθούν από το σπίτι. Στη Media Markt συνηθίζουμε να λέμε “the best is yet to come”. The best is yet to come λοιπόν. Ευχαριστούμε πολύ.
Κορίνα Παλαμίδη, MediaMarkt.gr

«Οι περισσότερες συμμετοχές σε ποσότητα και ποιότητα»

Είναι μια γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Φέτος είχαμε τις περισσότερες συμμετοχές και σε ποσότητα και σε ποιότητα. Αναγκαστήκαμε, και είναι πολύ ευχάριστο αυτό, η επιτροπή αξιολόγησης φέτος να είναι 25 μέλη, ενώ για να γίνει η αξιολόγηση χωριστήκαμε σε πέντε ομάδες. Δεν ήταν εύκολο και βέβαια φαίνεται η πολύ σημαντική δουλειά που έκαναν. Κάτι το οποίο δεν είναι πολύ γνωστό είναι ότι φέτος γιορτάζουμε τα 25 χρόνια του κλάδου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο για όσους δεν γνωρίζουν ξεκίνησε αρχές της δεκαετίας του ’90, κυρίως γιατί κάποιες πολύ μεγάλες εταιρείες, κυρίως πολυεθνικές, ήθελαν να κάνουν την εμπορική τους δραστηριότητα ηλεκτρονικά, όπως στο εξωτερικό.

Όπως επίσης και κάποιες ελληνικές εταιρείες από τον χώρο του φαρμάκου και της ένδυσης. Δεύτερον, κάποια ελληνικά πανεπιστήμια ξεκίνησαν να κάνουν έρευνα πάνω στο αντικείμενο και μάλιστα το 1993 εκδόθηκε το πρώτο βιβλίο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και δόθηκε το πρώτο μάθημα. Επίσης, κάποιες εταιρείες που βρίσκονται απόψε εδώ ξεκίνησαν να προσφέρουν υπηρεσίες ή τηλεπικοινωνιακές υποδομές, αλλά και κάποιες πολύ μικρές νέες εταιρείες ξεπετάχτηκαν που πρόσφεραν εξειδικευμένες υπηρεσίες. Και ταυτόχρονα η πολιτεία, βλέποντας αρκετά μακριά, κάτι που θα θέλαμε να το βλέπαμε και τώρα, είδε ότι αυτός είναι ένας σημαντικός κλάδος που πρέπει να βοηθήσει.
Γεώργιος Δουκίδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Τιμητικά Bραβεία

Για την προσφορά τους στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, έλαβαν τιμητικό βραβείο οι Οδυσσέας Χαραλάμπους, Vice President CISCO Eastern Europe και Άννα Διαμαντοπούλου, πρώην Επίτροπος Ευρωπαϊκής Ένωσης & πρώην Υπουργός.

«Ήρθε η ώρα η ελίτ να κάνει κάτι»
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμητική αυτή διάκριση η οποία κατά μεγάλο βαθμό οφείλεται στην ομάδα που έκανε την EDI Hellas πράξη, ο πυρήνας της οποίας κάθεται εκεί. Είναι ο Γιώργος Παπασταματίου, ο Γιάννης Λαδάς, ο αδερφός μου Μπάμπης Χαραλάμπους και ο Όμηρος Παπακανέλλος. Η EDI Hellas ξεκίνησε με 18 εκ. δραχμές κεφάλαιο και κατάφερε σε 7 χρόνια πριν πουληθεί στη Singular να έχει 800 πελάτες και τζίρο 1 δισ. Κοιτάζοντας το παρελθόν θυμάσαι μόνο τις καλές στιγμές αλλά, νομίζω θα συμφωνήσετε, εκείνη η δεκαετία ‘90-2000 είχε μια διαφορετική χροιά. Υπήρχε μια πεποίθηση ότι κάτι θα γίνει στη χώρα. Σήμερα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί εντελώς και νομίζω έχει έρθει η ώρα η ελίτ της Ελλάδος να κάνει κάτι για αυτό. Και ίσως του χρόνου αντί για e-volution awards να ονομάζονται Revolution awards, γιατί κάτι τέτοιο χρειάζεται.
Οδυσσέας Χαραλάμπους

«Ο κλάδος σας είναι αυτός που πρέπει να κάνει την επανάσταση»
Θέλω να σκεφτείτε ότι 25 χρόνια πριν δεν υπήρχε e-mail. Όταν μου είπε τότε ο Γιώργος Δουκίδης ως νέος επιστήμων τότε για το θέμα του EDI, έπρεπε να καταλάβουμε πρώτα τι είναι αυτό που έρχεται, να του δώσουμε μια θεσμική υπόσταση και μετά να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τις πρώτες πρωτοπόρες επιχειρήσεις στον κλάδο. Υπήρχε πραγματικά μια αίσθηση ότι η χώρα μπορούσε να φύγει μπροστά. Και για να φύγει μπροστά η χώρα χρειάζεται πρωτοπόρους σε όλους τους τομείς, στον επιχειρηματικό, στον ακαδημαϊκό, στον πολιτικό. Να ενώνονται αυτές οι δυνάμεις και να αλλάζουν τα δεδομένα. Ξεκινήσαμε λοιπόν πολύ νωρίς ως χώρα τότε. Θυμάμαι ότι είχα επισκεφτεί 6 χώρες τότε για να δούμε πώς είχαν οργανώσει το θεσμικό τους πλαίσιο και έκαναν όλες τα πρώτα τους βήματα.

Εμείς κάναμε τα κλαδικά έργα, το βάλαμε στο επιχειρησιακό πρόγραμμα βιομηχανίας, μπορούσαμε να ενισχύσουμε αυτές τις επιχειρήσεις που κανένας δεν καταλάβαινε τι ήταν. Γιατί αυτό που τώρα καταλαβαίνουμε ηλεκτρονικό εμπόριο κανένας δεν καταλάβαινε πώς γίνεται. Χαίρομαι πολύ γιατί σήμερα η Ελλάδα είναι μέσα στις 10 πρώτες χώρες της Ευρώπης. Έχουμε μεγάλα προβλήματα, σα χώρα έχουμε αγκυλωθεί και έχουμε ανάγκη να φύγουμε μπροστά αλλά έχουμε μερικά σημεία που είναι άστρα και μας οδηγούν. Και χαίρομαι πολύ που ο δικός σας κλάδος είναι ένας κλάδος που πάει καλά συγκριτικά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Και οι ελίτ που πρέπει να κάνουν την επανάσταση είναι βεβαίως η γενιά σας και ο κλάδος σας. Στην πολιτική υπάρχει μόνο μια αμοιβή. Και η αμοιβή αυτή είναι, έστω και από ένα κομμάτι, η αναγνώριση ενός έργου.
Άννα Διαμαντοπούλου

«Συγχαρητήρια στους νικητές»
Ακόμη μια χρονιά κλείνει με θετικό πρόσημο, όπως μας ανακοίνωσε χτες το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Eltrun, αφού ο τζίρος στο B2C κομμάτι είναι στα 4,5 με 5 δισ. από τα 4 που ήταν πέρυσι. Ο GR.E.CA, με την πολύτιμη και έμπρακτη υποστήριξη των μελών του και των στρατηγικών συνεργατών του – τα μέλη του έχουν ξεπεράσει τα 300 και πάμε ολοταχώς για τα 350 – συνέβαλε έμπρακτα με πολλαπλούς τρόπους σε αυτή την ανοδική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη του ΔΣ του για τη συνεργασία και την υποστήριξη για να γίνουν όλα αυτά. Συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρείες που έλαβαν μέρος σήμερα και φυσικά στους νικητές.
Πάρης Κορωναίος, Γενικός Διευθυντής, GR.E.CA

e-volution awards 2017

Στο Travelplanet24 (Tripsta) το βραβείο του «Καλύτερου ελληνικού e-shop»

Σε μία γρήγορη και «ζωντανή» τελετή πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου η απονομή των Lighthouse e-volution awards 2017, στην αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, επιβραβεύοντας τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χρονιάς.

Παρακολουθήστε on demand, την απονομή των Lighthouse e-volution awards 2017.

Στην τελετή απονομής, την οποία παρουσίασε με το μοναδικό του ύφος και χιούμορ ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, παρευρέθηκαν περισσότερα από 550 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η βράβευση του Travelplanet24 (Tripsta) ως το καλύτερο ελληνικό e-shop. Πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες των Lighthouse e-volution Awards, σε συνεργασία με τον GRECA. Η συγκεκριμένη διάκριση στέλνει το διακριθέν ελληνικό e-shop να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του παγκόσμιου συνεδρίου ηλεκτρονικού εμπορίου.

e-volution awards 2017 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Τα βραβεία διοργανώνονται για έκτη συνεχή χρονιά από την εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA). Χορηγός Τίτλου των βραβείων είναι η Lighthouse, Χρυσός Χορηγός η ACS, ενώ τα βραβεία έχουν την υποστήριξη των κλαδικών φορέων HePIS, IAB Hellas, ΕΙΠ της ΕΕΔΕ και ΣΕΠΕ.

«Πολλές και ποιοτικές οι φετινές συμμετοχές»

Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων

Όπως σημείωσε και ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες στα βραβεία να ξεπερνούν τις 280 σε όλες τις κατηγορίες. «Οι φετινές συμμετοχές ήταν πολλές και ποιοτικές με τη συμμετοχή των γνωστών ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και νέων προσπαθειών ιδιαίτερα από την επαρχία. Οι αναδυόμενες τάσεις (και βέλτιστες πρακτικές) συμβαδίζουν με τα βασικά συμπεράσματα από την ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου του ELTRUN. Ωριμότητα του κλάδου όσον αφορά την αναπτυξιακή προοπτική, την αύξηση πωλήσεων και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες.

Επιτυχημένη είσοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου σε νέες κατηγορίες όπως τρόφιμα, εκπαίδευση, νομικές υπηρεσίες, μεταφορές κλπ. Το disruption που φέρνει το ηλεκτρονικό εμπόριο σε κλάδους όπως τουρισμός, ασφάλειες, ένδυση, φαρμακεία κλπ, αλλά και σε B-B εφοδιαστικές αλυσίδες. Καινοτομίες που κάνουν τη διαφορά,σε διαδικασίες και υπηρεσίες, καθώς και σοβαρές επενδύσεις σε R&D και relaunching / redesign. Ψηφιακές υπηρεσίες και προωθητικές ενέργειες που αναβαθμίζουν το customer experience και δημιουργούν το περιβάλλον για το shopper engagement. Συνεργασικές ψηφιακές στρατηγικές των brands με τα e-shops. Χρήση του κινητού ως βασικού μέσου για σημαντικές ψηφιακές συναλλαγές και της ηλεκτρονικής τραπεζικής».

e-volution awards 2016

Οι καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν «φωτίστηκαν» την Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2015, στα Lighthouse e-volution awards 2016, ενώ το Public.gr απέσπασε τη διάκριση του καλύτερου ελληνικού e-shop και ετοιμάζει βαλίτσες για Βαρκελώνη.

e-volution awards 2016 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Σε μία γρήγορη, ζωντανή και μεστή τελετή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2015, η απονομή των Lighthouse e-volution awards 2016, στην αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, επιβραβεύοντας τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν. Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η βράβευση του Public.gr ως το καλύτερο ελληνικό e-shop. Πρόκειται για το νέο βραβείο που θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά φέτος, σε συνεργασία με τον GRECA, και στέλνει το ελληνικό e-shop στα European E-Commerce Awards στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του παγκόσμιου συνεδρίου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν για πέμπτη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του GRECA.

e-volution awards 2015

Τη δυναμική ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν στη χώρα μας, ανέδειξε στις 4 Δεκεμβρίου 2014 με τον καλύτερο τρόπο η τελετή απονομής των e-volution awards, που πραγματοποιήθηκαν για 4η συνεχή χρονιά.

e-volution awards 2015 (.pdf)

Σε ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε στις 4 Δεκεμρβίου 2014 η τελετή απονομής των βραβείων e-volution awards 2015, του θεσμού που για 4η συνεχή χρονιά, ανέδειξε τις καλύτερες πρακτικές της ελληνικής αγοράς σε ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν. Στο ασφυκτικά γεμάτο λόγω της ιδιαίτερα μεγάλης προσέλευσης, GOTHAM City Stage, παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, οι οποίες διακρίθηκαν μέσω της αδιάβλητης διαδικασίας αξιολόγησης από την κριτική επιτροπή. Τα βραβεία διοργανώνει η εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κάθε χρόνο, ο θεσμός των e-volution awards αναπτύσσεται με σημαντικούς ρυθμούς τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά, σηματοδοτώντας το γεγονός ότι ο κλάδος όχι μόνο αυξάνεται αλλά και ωριμάζει.

e-volution awards 2014

Σύσσωμη η αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν παρευρέθηκε την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013, στην τελετή απονομής των e-volution awards 2014, η οποία πραγματοποιήθηκε για τρίτη χρονιά, στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, μέσα σε ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο και εορταστικό κλίμα.

e-volution awards 2014 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Στην τελετή των βραβείων, τα οποία διοργανώνουν η εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, οι οποίες διακρίθηκαν μέσω της αδιάβλητης διαδικασίας αξιολόγησης από την κριτική επιτροπή.

e-volution awards 2013

Τα e-volution awards αποτελούν το μοναδικό και σημαντικότερο διαγωνισμό με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Τη μεγάλη απήχηση της πρώτης διοργάνωσης το 2012, ακολούθησαν τα e-volution awards του 2013, τα οποία επιβεβαίωσαν με τον καλύτερο τρόπο την ανερχόμενη δυναμική του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα.

e-volution awards 2013 (.pdf)

e-volution awards 2012

Σύσσωμη η αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν παρευρέθηκε τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011 στην τελετή απονομής των e-volution awards 2012, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα σε ένα ιδιαίτερα εορταστικό και αισιόδοξο κλίμα. Μεγάλοι νικητές των βραβείων ήταν οι εταιρείες Πλαίσιο Computers με 2 βραβεία στις κατηγορίες «Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Περιβάλλοντος» και «Design – Aesthetics» και 1 έπαινο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», Eurobank EFG με 1 βραβείο στην κατηγορία «Ασφάλεια – Πληρωμές» και 2 επαίνους στις κατηγορίες «Καινοτομία (Υπηρεσία-Προϊόν)» και «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», η Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) με ένα βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία (Υπηρεσία-Προϊόν)» και 2 επαίνους στις κατηγορίες «Εμπειρία Πελατών» και «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές». Τέλος 3 διακρίσεις έλαβε και η Χρυσή Ευκαιρία, λαμβάνοντας το βραβείο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές» και 2 έπαινους στις κατηγορίες «Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Περιβάλλοντος» και «Usability».

e-volution awards 2012 (.pdf)

Χρυσός Χορηγός

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες M.Α.E.E., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981. Αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία), ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Στο πλαίσιο των συνεχών επενδύσεων που υλοποιεί σε νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες, η ACS παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα τις παρακάτω λύσεις:

  1. την εφαρμογή “ACS Mobile App” για κινητές συσκευές Android και Apple, που διευκολύνει τους πελάτες των e-shops στην real-time παρακολούθηση και διαχείριση της πορείας της παραγγελίας τους μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων, σε κάθε στάδιο της αποστολής.
  2. την υπηρεσία “Card On Delivery”, που επιτρέπει στους παραλήπτες ηλεκτρονικών αγορών να πληρώνουν την παραγγελία τους με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, όχι μόνο στα καταστήματα ACS, αλλά και στο χώρο τους.
  3. τη web mobile εφαρμογή ανακατεύθυνσης αποστολών “ACS ReDirect”, για να επιλέγει ο πελάτης του e-shop νέα ημέρα ή νέο σημείο παραλαβής της παραγγελίας του, όταν δεν μπορεί να είναι σπίτι για να την παραλάβει.
  4. τα σημεία παραλαβής/παράδοσης αποστολών ”ACS Smart Point” σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων της Shell, όπου ο πελάτης του e-shop θα μπορεί στο δικό του χρόνο να παραλαμβάνει τις παραγγελίες του.
  5. τις οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού “ACS EU & Cyprus Economy”, με χρεώσεις έως και 70% φθηνότερα σε σχέση με τις τιμές της ταχυδρομικής αγοράς και online παρακολούθηση των παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο.
  6. την Αναβαθμισμένη Υπηρεσία Αντικαταβολής ACS, με άμεση ηλεκτρονική κατάθεση των εισπράξεων σε τραπεζικό λογαριασμό και αυτόματη ενημέρωση του e-shop μέσω e-mail.
  7. τα καινοτομικά εργαλεία "ACS Web Business Tools", που παρέχουν εντελώς δωρεάν την αυτοματοποίηση των αποστολών ενός e-shop, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την επισκεψιμότητά του.

Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο http://www.acscourier.gr

Η ATCOM ιδρύθηκε το 2000 και κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του Digital Business στην Ελλάδα, με εκτεταμένη  εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και στην υλοποίηση ολοκληρωμένων έργων Διαδικτύου. Με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνάει τα 120 στελέχη, η ATCOM  έχει αναπτύξει περισσότερες από 3.000 διαδικτυακές εφαρμογές -αξιοποιώντας το Netvolution, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο λογισμικό διαχείρισης Web και Mobile περιεχομένου δικής της ανάπτυξης- για τις μεγαλύτερες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς της Λιανικής και του Εμπορίου, των Τηλεπικοινωνιών, των Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, των Καταναλωτικών αγαθών, του Τουρισμού, και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Είναι Gold Certified Partner της Microsoft και Trusted Partner στην Ελλάδα για το Microsoft Azure Cloud Platform.

Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει υψηλού επιπέδου συμβουλευτικές και τεχνολογικές υπηρεσίες που επικεντρώνονται στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων των Πελατών της και εξασφαλίζουν την εκθετική αύξηση των πωλήσεων τους. Προσεγγίζοντας στρατηγικά τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, η ATCOM συνδυάζει την τεχνολογία με τη δημιουργικότητα με σκοπό να βοηθήσει τους Πελάτες της να ενισχύσουν την εμπειρία που προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή σε κάθε διαθέσιμο κανάλι πώλησης, online και offline.

Χορηγός

Η PayLink, αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών, εισήγαγε τις υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων στην Ελλάδα το 1991 σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία Western Union International. Από τότε παραμένει κύριος αντιπρόσωπος της Western Union για την Ελλάδα. Σκοπός της είναι η παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις.

Οι υπηρεσίες της PayLink εξελίσσονται συνεχώς. Έχοντας αναπτύξει ένα δίκτυο με περισσότερα από 1200 σημεία σε όλη την Ελλάδα, παρέχει τη δυνατότητα αποστολής – παραλαβής χρημάτων σε περισσότερες από 200 χώρες στον κόσμο, αλλά και τη δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών σε διευρυμένα ωράρια. Έχει αναπτύξει όλα τα ψηφιακά κανάλια συναλλαγής μέσω web και κινητού, αλλά και μέσω τηλεφώνου. Τα τελευταία χρόνια ανέπτυξε την υπηρεσία PayByBank, την αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση που διευκολύνει τα e-shops να δέχονται τραπεζικές πληρωμές real-time και επιτρέπει την άμεση εκκαθάριση τιμολογίων και απελευθέρωση παραγγελιών.

Υπο την αιγίδα

Συνδιοργάνωση

Official Publication

Marketing Week